hojtan

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Johanna Bengtsson - 27 maj 2011 23:21

God kväll!


Här sitter jag i min ensamhet, eller ah, nästa. Till vänster har ja en hund som slickar sig så det låter som om det är en hel flod på väg, under mig ligger den andra.

Emil sover och har så gjort sedan vi kom hem från Borås, och Tom agerar taxi till ett par vänner.


Så jag har hela denna "monster" stora lägehet för mig själv, en stund till i alla fall.


Hur som helst. Dagen har bjudit på mycket faktiskt. 

Började med att säga hej då till Tom som klockan fem stack till jobbet. Och sedan sova lite till innan våran dag börja.

En trött mamma som ska göra sig klar för arbete, ett barn som ska väckas och kläs, två hundar som ska rastas innan det är dags för dagis, för Emils del och jobb för min. 


Under arbetsdagen har det blivigt massage, omhändertagit två praktikanter och sedan efter jobbet en tripp till Borås för att hitta kläder till Tom. Blev ju ett och annat till Emil med. Bland annat ett par skor och chinos-shorts. Sjukt snygga! Ingenting till mig faktiskt. Hann ju inte med att kolla över allt då vi kom in 30 minuter INNAN de stängde. Men lite blev det. 


Och nu har jag det roliga nöjet att tvätta. En fredag? Vad är detta? Näe det vet jag inte. Har man inget för sig så varför inte? Ska ju bara upp och jobba i morogn. Men det är morgondagens problem.


Näe dags att bädda sängen innan lillkillen vaknar och vill komma över till oss och mysa. 


Ta hand om er så hörs vi!


Kram Johanna

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Johanna heter jag och är 20år. Jag bor i Kinna tillsammans med in sambo, våra två hundar, en två åring, Emil, och en liten i magen. Här kommer ni få följa med oss på resan till en större familj, inredning, shopping och ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards